یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله فلسطین یک موضوع فراسرزمینی است و کشورهای مسلمان به ویژه ملت‌های مسلمان نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 18 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الله فیروزی با تاکید بر ضرورت حمایت جهان اسلام از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: موضوع فلسطین مربوط به خود فلسطینی ها نیست بلکه یک موضوع فراسرزمینی است. قدس مربوط به همه مسلمانان است، از سوی دیگر حمایت از مظلوم فارغ از هر مذهبی، جزو مبانی اصلی دین ما است.

وی در ادامه اظهار کرد: ملتی که بیش از ۷۰ سال مورد ظلم قرار گرفته و به آنان اهانت شده است و حتی آنان را از حقوق اولیه خود یعنی بهداشت و درمان هم محروم کردند، بالاخره سر باز کرد و هیمنه اسرائیل را شکستند. امنیت و قدرت نظامی اسرائیل مورد سوال قرار گرفته است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز اسرائیلی ها یک نسل کشی انجام داده و در حقیقت مردم را کوچ می دهند. این رفتارها از مصادیق جنایت جنگی است. کشورهای مسلمان به ویژه ملت های مسلمان نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده و باید از حاکمان خود حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مطالبه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار